.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلیل غیبت محسن رضایی در برنامه «سیاست ایرانی»

انتقاد به برخی از برنامه‌های رسانه‌ملی در ایام مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم‌چنان ادامه یافت.

به گزارش «فردا» با وجود آنکه انتظار می رفت صداو سیما به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر، و با توجه به انتقادات صورت گرفته از خط مشی آن اصلاحاتی در مشی سیاسی- اجتماعی خود داشته باشد و به سمت اتحاد و نزدیکی جریان های سیاسی پیش برود، عملا در مسیری گام نهاد که اختلافات را بیش از پیش کرد و اسباب نارضایتی نه‌تنها اصلاح‌طلبان که برخی چهره‌های معتدل و میانه رو اصول‌گرا را نیز فراهم آورد.

ویژه برنامه های مناسبتی صدا و سیما بخصوص برنامه های« دیروز، امروز، فردا» و «سیاست ایرانی» که وعده برنامه هایی چالشی را به مخاطبان داده بودند، هیچ کدام در حد انتظار ظاهر نشده و انتقاداتی را به همراه داشته است.

این در حالی است که پیش از این و قبل از دهه فجر اعلام شده بود که میهمانانی با گرایش های مختلف در هر دو برنامه مذکور حاضر خواهند شد. این وعده نه تنها عملی نشد بلکه عمده میهمانان حاضر در این دو برنامه از چهره های شناخته شده نزدیک به یک طیف خاص از جریان اصول گرا بوده اند.

خبرگزاری مهر در تاریخ 7 بهمن خبر داده بود؛ «برنامه جدیدی با هدف پخش مناظره های چالشی تلویزیونی و با عنوان "سیاست ایرانی" در شبهای دهه مبارک فجر به روی آنتن تلویزیون می رود. این برنامه از سوی گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تهیه شده و سعید ابوطالب مجری گری و نیز اداره مباحث کارشناسی برنامه را بر عهده خواهد داشت.

با این حال به دلایل نامعلومی سعید ابوطالب در برنامه مذکور دیده نشد و در حالی که از قرار معلوم، پیش از این با محسن رضایی و حتی هاشمی رفسنجانی هم برای حضور در صداوسیما گفتگو شده و آنها نیز با شرکت در چنین برنامه هایی اعلام آمادگی کرده بودند، آنها نیز در برنامه مذکور نیامدند.

رضایی به شرطی دعوت سیما را پذیرفته که یا به تنهایی در برنامه حاضر شود یا اینکه طرف مقابلش فردی شناخته شده باشد که بتوان بحثی جدی با او در میان گذاشت. اما مسئولان صداو سیما با حضور چهره‌های میانه‌رو اصلاح‌طلب برای نشستن روبه روی محسن رضایی مخالفت کرده‌اند و اجازه حضور او به عنوان تک میهمان را هم نداده‌اند.

این مسئولان همچنبن با حضورهاشمی رفسنجانی در تلویزیون حتی در یک شبکه کم‌بیننده مثل شبکه چهارم هم مخالفت کرده و بدین گونه حضور چهره های مطرح و سرشناس در ویژه برنامه‌های صدا‌و‌سیما منتفی شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.